četvrtak, 29. studenoga 2012.

Zebra kolač - Lorraine Pascale / Zebra Cake


                                          
                                                Please, scroll down for English version




Već duže vrijeme tata želi neki jednostavan kolač ( mramorni ).
Kad god ja uđem u kuhinju on pita "što radiš"? i onda krenu pitanja : opet nešto komplicirano? opet neki "skupi" i sl., pa eto danas je samo za tatu zebra kolač:)
Ovo je mramorni kolač u malo drugačijem ruhu. I samo da vam kažem tata je bio jako sretan, ja sam skuhala čaj, svi smo sjeli i kolač je nestao. Ostalo je ravno dvije kriške za sutra ujutro :)





I sada kada pitam što ćemo slatko za vikend, tata uvijek kaže "zebru " :)
Vizualno super izgleda, brzo je gotov i svih sastojaka uvijek ima doma.
To je ništa drugo nego mramorni kolač u malo drugačijeg izgleda.





Recept 
250ml ulja
175gr šećera
100ml mlijeka
1 burbon vanilin šećer ili domaći vanilin šećer
4 jaja
300gr brašna
25gr kakaa
4 žličice praška za pecivo
pola žličice soli
korica jedne naranče

( u origainal recept ide 250gr šećera, meni je to preslatko, a vi slobodno povećajte količinu )





Na dno kalupa stavite papir za pećenje i premažite maslacem. Zagrijte pećnicu na 180 stupnjeva.
Umiješajte ulje, šećer, mlijeko i jaja.
Pjenjačom umutite da se dobro sjedini, i razdvojite smjesu u dvije zdjele.
U brašno dodajte prašak za pecivo i sol.
175 gr brašna i burbon vanilin šećer prosijte u smjesu koja će ostati žuta, a ostatak zajedno sa kakaom u smjesu koja će biti tamna. Još dodajte i koricu naranče u tamnu smjesu.
Napunite vrećice obične ili one za dekoriranje sa smjesom ( u svaku jedna ), ili možete žlicom.
Prvo utisnete malo jedno smjese, vidjeti će te da se širi i onda u sredinu drugu smjesu i tako naizmjence dok ne potrošite. Protresite kalup da se smjesa poravna i stavite peći na 35 minuta, provjerite čaćkalicom :)

Poslužite uz čaj, vruću čokoladu, kakao ili kavu i uživajte :)


..................................................................................................................................................................
Zebra Cake ( English version )



Ingredients ( adapted from Lorraine Pascale )
250ml vegetable oil
175gr  sugar
100ml milk
1 tsp vanilla extract
4 eggs
300gr self-raising flour
25gr dark cocoa
orange zest




Preheat oven to 180 celsius.
Cover the bottom of the cake tin with baking paper, and grease with butter bottom and the sides.
Whisk eggs, sugar, vanila, oil and milk.
Split batter into two.
In one batter that will remain yellow add 175gr of flour and vanilla.
In other batter and remaining flour, cocoa powder and orange zest.
Now putt each batter in piping bags, snip of the end. To begin, pour litle of the vanilla batter in the centre of the cake tin, and then inside the vanilla batter, pour chocolate batter and so on.
Bake for 35 min.

                                    
                                     
                                                 

33 komentara:

  1. Preslatko izgleda i fino je sigurno, s tim sastojcima ne možeš fulat, mljac! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma okus je prava klasika, taman sad kad zahladi uz caj :)

      Izbriši
  2. Vec dugo planiram praviti ovaj kolac, a nikako da dodje na red. Bas super izgleda. :)
    Ja bih to jos presekla i nafilovala nekim finim cokoladnim kremom.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i ja sam razmišljala o tome i mislim da bi bilo odlično :)

      Izbriši
  3. Moram ti reći da i moj tata takav kolač najviše voli i uvijek gunđa kad slažem neke cupcakese itd :D super ti je ispalo :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala:) moj isto gunđa a onda opet sve pojede :) hah

      Izbriši
  4. Pravila sam ovaj kolac prvi put i ispao mi je bas kao na slici. Tako je bio ukusan da je nestao za cas posla. Hvala puno na odlicnom receptu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Vam puno na isprobavanju ;) drago mi je da vam se svidio ;) ima slican recept u obliku muffina, moglo bi vam se i to svidati ;)

      Izbriši
  5. Kolač je predobar...inače baš ne volim takve jednostavne kolače ali ovaj me je jednostavno oduševio,i moji doma ga obožavaju!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :) bas mi je drago :) moji doma ga isto obozavaju :)

      Izbriši
  6. Jao, super ti je mramorni...Ja ga jako volim;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja sam ga ranije propustila sam me je oduševio!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Vesna :) važno da ga sada nisi propustila :*

      Izbriši
  8. Lajkam zebricu i opcenito takve biskvitaste kolace, mmmmljac! ;)) Nema mi draže nego topli mramorni uz bijelu kavu, uh!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Anja :) ja više volim kremaste, ali volim i toplu zebricu uz caj ;)

      Izbriši
  9. evo da i ja napišem komentar :) sinoć smo ga seka i ja napravile,ispao je odlično, svima se jako svidio :)
    i btw u smjesu s kakaom smo dodale extrakt ruma, koji odlično ide uz žutu smjesu s narančama, i na kraju malo ga natopile s mlijekom i rumom, da bude sočniji :D
    rum miriše na sreću <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da vam se svidio :) rum je dobra ideja :)

      Izbriši
  10. Pravila i mogu da kažem samo da mi je velika, al ivelika greška što sam toliko odugovlačila i kolač nisam do sada pravila, iako mi je na listi još pitaj Boga od kada. Moja deca su oduševljena. Za tri dana sam ga pravila dva puta. Jedu ga za večeru, užinu...oduševljeni su.
    Hvala za recept.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Vama :) drago mi je da vam se svidjela, pogotovo djeci, moja mala seka ga isto jako voli a inace rijetko koji kolac hoce :)

      Izbriši
  11. a za koliko veliku tepsiju je ta količina? :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Pravila sam i nije mi uspio. Sare se nisu definisale. Kako u tamnu smjesu stavim kakao, automatski smjesa bude teza od zute i samo potone na dno, a vrh bude zut. Da sam htjela takav kolac u dva reda, nikad mi ne bi uspio :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bas mi je zao da vam nije uspio :( ja sam ga nebrojeno puta radila i uvije bude isti. Tamna smjesa bude mrvicu gusca ali ne jako jer ide manja kolicina brasna bas zbog kakaa. Nadam se da vam se barem okusom dopao :)

      Izbriši
  13. Možda je glupo pitanje, ali koje brašno ?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. mozete koristiti glatko i oštro, ili kombinaciju :)

      Izbriši
  14. HVALA NA RECEPTU! Preukusan je! Magija😍 pozdrav uz Srbije

    OdgovoriIzbriši