petak, 20. studenoga 2015.

Torta od kestena




Dužna sam ovaj recept, a nikako da nađem vremena. Jurim, radim i vrijeme leti, dan mi je u zadnje vrijeme puno prekratak.
Imam puno planova i za blog samo nikako da i to dođe na red.
Bio bi red da vam i napišem zašto sam u zadnje vrijeme odsutna.

Postala sam dio Gourmandise tima, ako još niste čuli, to je velika novost na našem tržištu. Tvrtka koja se bavi distribucijom alata i namirnica za slastičarstvo. Osim bogate ponude, u našoj profesionalnoj kuhinji održavaju se master class radionice za profesionalce i amatere. Ako želite na vrijeme znati program i upoznati se sa proizvodima pratite na na fb stranici Gourmandise.

Prošli mjesec smo imali pravo krštenje master classa, imali smo dvodnevnu radionicu koju je vodio Bruno Pastorelli imatelj prestižne titule MOF ("Najbolji majstor Francuske") za područje slastičarstva.
Bilo je to zbilja divno iskustvo.






 Bio je to divan, sladak i naporan tjedan :)

U međuvremenu smo se družili i na KitchenAid promo radionici u Harwey Normanu.
Radila se juha od buće, namaz od slanutka i kolač od jabuka i meda. Predstavili smo i jedan veliki novitet, magnetski blender.





Ako ste propustili ovu demo radionicu, bez brige, uskoro će biti još jedna :)


Održali smo u #gourmandise_lab i prvi naš master class makaronsa, dosta polaznika nije uspjelo uloviti mjesto, ali novi makronsi vas čekaju 28.11. :) Ovaj vikend imamo radionicu zimskih tartova, još sutra stignete uloviti mjesto :)




Prošli vikend smo se družili i na Festivalu hrane i vina :) Također cooking show by Gourmandise :)
Još nisam dobila fotografije, kada dobijem podijeliti ću sa vama.
Do tada, eto jedna sa mobitela.


Uletile su još neke obaveze i nešto zanimljivo što sada ne smijem reći :)
Jurim ko muha bez glave, zato vam ne pišem, nisam imala ni peći nešto doma, ali i ova ludnica će se stišati, nadam se :)

Vratimo se mi na tortu :)



Volim kestene, pogotovo pečene, ovo je prvi put da sam radila kolač od kestena, onako lagano pripit :D I priznajem varala sam, koristila sam kupovni kesten pire jer nisam imala vremena :)


Čokoladni biskvit (kalup 20-22cm)

300g tamne čokolade
150g maslaca
4 jaja
50g šećera
130g brašna

Zagrijte pećnicu na 150C. Kalup obližite papirom za pečenje i premažite maslacem.
Čokoladu i maslac otopite na pari.
Jaja miksajte sa šećerom. Otopljenu čokoladu i maslac dodajte u jaja i miksajte. Na kraju dodajte prosijano brašno.
Pecite 25-30min.
Ostavite da se ohladi i prerežite po pola da dobijete dvije kore.

Krema od kestena i čokolade

250g kesten pirea ( ako radite domaći dodajte šećera po želji)
350g slatkog vrhnja
200g tamne čokolade 64% kakaa
3 lista želatine
100g mlijeka
rum

U posudu od miksera stavite kesten pire i rum, izmiksajte, dodajte slatko vrhnje i miksajte dok ne dobijete kremu. Želatinu namočite u hladnu vodu i ostavite da nabubri. Čokoladu rastopite na pari. Mlijeko zagrijte, u vruće mlijeko dodajte želatinu, miješajte dok se ne rastopi pa dodajte u čokoladu. Miješajte dok ne dobijete jednoličnu smjesu.
Čokoladu smjesu dodajte u smjesu od kestena i miješajte ručno dok se ne sjedini.

Prvu koru stavite na tanjur za posluživanje, preko stavite obruč, poprskajte biskvit sa rumom (po želji ) i rasporedite kremu od kestena i čokolade. Preko kreme stavite drugi biskvit i stavite u hladnjak dok pripremate drugu kremu.


Mousse od mascarponea i cimeta

250g mascarpone sira
250g slatkog vrhnja
2-3 žlice šećera u prahu
burbon vanilija
cimet
2 lista želatine
50ak g mlijeka

Miksajte mascarpone, slatko vrhnje, šećer i cimet. Ostavite želatinu da nabubri. Zagrijte mlijeko, u vruće mlijeko umiješajte želatinu i dodajte u kremu. ( možete rastopiti i 150g bijele čokolade i umiješati prvo u čokoladu a nakon toga čokoladu u kremu).

Premažite tortu sa kremom i ukrasite po želji.

Ja nisam bila strpljiva, i hvatala sam zadnje minute dnevnog svjetla pa se nije posve stisnula što se i vidi :) 









4 komentara:

  1. Odlično izgleda. Odoh na face prrovjeriti Gourmandise.

    OdgovoriIzbriši
  2. U tortu sam se zaljubila na prvi pogled! Sutra mi je rodjendan, pa sam juce ispekla biskvit kako bih danas samo spojila tortu, ali nakon hladjenja biskvit izgleda pretvrdo, nikad do sada mi biskvit nije ispao tako tvrd. Htela sam samo da proverim da li to je to u redu ili u samom receptu mozda fali neki sastojak. Hvala! nadam se brzom odgovoru!! :) Sofija

    OdgovoriIzbriši
  3. I think this is one of the most significant information for me.
    And i’m glad reading your article.
    But should remark on some general things, the web site style is perfect,
    the articles is really great : D. Good job…
    ดูหนัง

    OdgovoriIzbriši